سئو وبسایت = درآمد بیشتر

  • صفحه اصلی / میزبانی نمایندگی فروش / آیا سئودرآمد را…

آیا سئودرآمد را افزایش می دهد؟

هر یک از ما ، حداقل تا حدودی ، یک فروشنده سئو هستیم. این وظیفه ما است که به مشتریان خود کمک کنیم ارزش خدمات ما را درک کنند. متداول ترین آنها برای انجام این کار روش های مختلفی است که در طول زمان برای محاسبه افزایش ترافیک و درآمد کانال های ارگانیک در طول سال محاسبه می شود.

به طور کلی ، موفقیت این اقدامات برای توجیه وجود برنامه سئو کافی است. با این حال ، مواقعی وجود دارد که این کافی نیست.

بیشتر اوقات ، من با خرده فروشانی کار کرده ام که آگاهی بسیار خوبی از مارک با PPC های بزرگ و بودجه تبلیغات دارند. این گاهی منجر به این عقیده می شود که ترافیک ارگانیک مارک گذاری شده است و PPC یا اقدامات سرکوب شده آن فقط یک اثر جانبی است. همچنین ممکن است یک مدیر IT یا توسعه دهنده وب وجود داشته باشد که به مدیر بازاریابی بگوید که تحت پوشش سئو قرار دارد.

گذشته از این استدلال که ترافیک مارک دار می تواند به تمرکز SEO بر روی فهرست بندی ، پیوندهای صفحه ارگانیک و یا مدیریت شهرت متکی باشد ، به راحتی می توان فهمید که ظهور “بدون کلمه” منجر به این جذابیت می شود. بحث های دشوار ، زیرا در تحقق کلمات کلیدی غیر مارک تحلیلی کمی مشاهده می شود که تبدیل و درآمد را افزایش می دهد.

در انتشار امروز ، به اشتراک گذاشتن روشی که در گذشته با موفقیت از آن استفاده کردم ، نه تنها جداسازی برند از ترافیک غیر برندی است ، بلکه ترافیک غیر برند را نیز ارزیابی می کند. یک مدیر PPC با ذهن می تواند ارزیابی کند.

6 نظر

نوشتن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *